mhmm!

Hm, har spenderat hela min vakna tid på Kupolen idag, först en liten fika med Nyberg på Waynes. Smaksatt latte istheshit, även om den kostar närmare 40 kronor :o Sen lämnade jag in min telefon som börjat jävlas med mig igen, nu kan jag inte skicka sms med luren, vilket är galet irriterande. Så jag var upp på The Phone House, och de la in en uppdatering på telefonen som jag tydligen redan hade. Vilket såklart inte hjälpte. "Men det brukar kunna funka ändå". Inte på min telefon iaf. Så det slutade med att de skickade in den till verkstan, 2-4 veckor ska jag få vänta, och ingen lånetelefon hade de heller, så jag får helt enkelt ta och damma av min gamla W800 som känns som en tegelsten i jämförelse. Fast med den kan jag ju iaf skicka sms.. Håller på att rensa den från massa gammalt skräp som ligger kvar så att den iaf kan fungera någotsånär okej. Tur att jag bara har några månader kvar på abonnemanget, vill ha en ny lur nu, har bara varit en massa problem med denna.

Kommentarer
Postat av: Frida

får hoppas fika-sms:et gick fram iaf,imorrn 14.30!

2009-06-08 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0