onsdag.

Jahopp, sitter och gör mest ingenting, samlar energi för att ta mig ut och springa, får vänta iaf nån halvtimme till. Hade rätt kul igår kväll, först käk på Grill House (gott gott) med Johan, Josefin och Angelica. Sen tog vi oss ner på S1 och drack ett par öl, det var trevligt. Fast rätt kallt, visste att jag skulle ha tagit på mig en jacka, väderoptimisten.. Efter det begav vi oss hem till Johan där Josefin öppnade salong och trimmade mina ögonbryn, blev rätt snyggt, och det känns lite småskumt.
Kvällen slutade med lite kaffe på donken innan alla drog hem, gick och la mig vid halv tre, somnade inte förrän halv sex typ. Sug. Men så går det när tankarna snurrar runt i huvudet som 1000 getingar på speed. Jobbigt, och jag vet inte alls hur jag ska känna, tycka eller agera. Trodde det var över, var det inte så? Finns risk att folk kommer bli besvikna hur jag än gör, men sånt har jag ju tydligen blivit van vid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0