bara en massa regn, vafan?

Oj, har inte bloggat på ett tag nu. Åkte ner till Uppsala igår, vi var på bio och gick runt lite på stan. Det var något varmare än sist, och något ljusare. Fick se lite sol när jag kom ner iaf, och filmen (Terminator Salvation) var okej. Sen skulle vi till och kolla på Snatch, men min vana trogen däckade jag i fotöljen typ tio gånger under filmen och då fick det vara nog. Vi gick och la oss och gick väl upp runt halv elva. Sökte oss ner på stan för att hitta lite frukost, och det hittade vi på ett tokmysigt café nånstans vid en park. Det var typ en som en jättestor veranda med en massa stora träd runtom, skitmysigt, och det blev inte sämre av att servitrisen var smokin' hot. Sen gick vi och kollade runt lite i kyrkan, såg Jesus som typ heilade, och lite kända människors gravar. "Finns det inga kända personer begravda här?" "Jo, men bara en massa kungligheter, helgon och vetenskapsmän" "Ok"
Sen började det regna, och jag min dumbfuck hade givetvis inte tagit med sig jackan, så vi försökte hålla oss under tak, eller träd. Läskiga träd som ynglat av sig groteskt mycket. Jag trodde att några av dem skulle äta upp mig ett tag där. Iaf, regnet vägrade sluta så vi orkade inget mer sightseeingande (bra ord..) jag tog tåget hem och sa farväl till Uppsala för den här gången. När jag kom hem efter att ha sovit på tåget en bra stund tänkte jag bege mig till gymmet, men de hade tydligen redan stängt och regnet gjorde mig bara mer deprimerad, så jag skippade typ träningen för dagen, blev några armhävningar och situps mer än vanligt bara. Får la bli nåt mer seriöst imorgon istället, man hoppas ju iaf på att det ska sluta regna arghjagblirgalen. Sen ikväll har jag hängt med Simon, vi var ner på donken en sväng och drack lite kaffe, sen åkte vi tillbaka hem till mig och kollade på Reservoir Dogs, som jag tycker ommer och mer för varje gång jag ser den. Nu funderar jag på att käka nåt lätt och kolla på lite Vänner innan det är dags att knoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0