slut?

Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig. Alla har under tre, fyra veckors tid frågat mig; "Hur känns det?" och jag har hela tiden svarat; "bra", för det har det gjort.  Och det gör det fortfarande. Det känns fortfarande helt rätt att lämna just nu. Även om jag precis insåg vad det var jag precis blev. Titel: Arbetslös. Smaka på den. Känns lite medelålders att säga att man är arbetslös, men jag ska ju faktiskt börja plugga såatteh..
Nu har jag en hel sommar där jag kan göra precis vad jag vill, ingen som kommer kunna kräva att jag ska göra si eller så, och framför allt inget jobb att gå till de dagar då solen skiner som mest, eller de kvällar då precis hela Dalarna ska ut och festa samtidigt. Nu slipper jag allt sånt. Wee.
Fast. Jag kommer sakna väldigt många donkenmänniskor. Jag kommer sakna alla donkenmänniskor. På ett eller annat sätt. Nu kommer man till en sån punkt i livet där man tappar kontakt med alldeles för många personer samtidigt, och det känns ju givetvis inte speciellt bra, men jag vet att jag inte kommer släppa taget om de som står mig nära. Givetvis inte.
Nu till nåt helt annat, jag har varit väldigt vuxen idag och röstat till europaparlamentet. Verkar som att piraterna kom in, kul för dem, men jag la min röst på nåt annat... De kommer ju sluta som Junilistan iaf tror jag, de åker ur nu och kommer aldrig nånsin ha en chans att komma in i riksdagen.

Kommentarer
Postat av: Erik O

Vad ska du plugga för något? Uppsala var det inte?

2009-06-08 @ 13:50:00
Postat av: OG

Jo, ska läsa spanska där. :)

2009-06-08 @ 17:26:59
URL: http://skrwt.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-06-09 @ 09:29:50
Postat av: Erik O

Spanska, vad gör du med den sen? Har du några långtids planer?



Du kan alltid flytta till England, här finns det jobb för livet om du kan svenska.... Just nu är jag på Hewlett-packard.



2009-06-09 @ 15:55:39
Postat av: OG

Haha, nej det har jag inte. Vet fortfarande inte vad jag vill med livet, men detta kanske kommer hjälpa mig :)

2009-06-09 @ 17:34:46
URL: http://skrwt.blogg.se/
Postat av: LJ

snyft

2009-06-09 @ 23:48:43
Postat av: LJ

:(

2009-06-09 @ 23:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0