pero, qué pasó?

Så, våren som jag trodde var på väg var väl bara ett litet skämt igen då, för nu så har det snöat hela dagen och det är ksllt och trökigt och bara allmänt sugväder. Fattas bara att det blir mörkare och mörkare, sommaren tittade förbi och sa hej, vad inte kul att ses, provar igen nästa år. Och Johan var så klockren idag när han skrev dagens datum som 23/9...var väl bra typiskt det. Nej jag är inte bitter. För ett år sen i Spanien var det runt 25 grader den här tiden, har för mig att det var den här veckan vi gjorde vår roadtrip till Andalucía, saknar den tiden, verkligen. Livet var rätt bekymmerslöst just då, bara vi fyra och en hyrbil i ett främmande land. Vill tillbaka. Vem hänger på till Spanien i sommar?

Jag dampade loss på min telefon idag, den har varit jobbig mot mig tidigare men nu fick jag nog när den hängde sig konstant mitt i ett telefonsamtal. Så jag gick till The Phone House och bad dem fixa, killen som hjälpte mig när jag beskrev problemet sa bara: "har du en ericsson?" och nickade typ "jo, den där luren är ett riktigt problembarn" när jag visade min W890i. Men han sa att det som krävdes var en enkel uppdatering som han fixade på 20 minuter, så jag får väl hoppas att det blir bättre nu. Men jag blir lack på att telefonen inte fungerar som den ska från början, man väntar sig ju att den inte ska lida av såna grova problem ändå. Se till att testa den en gång till innan ni släpper ut den på marknaden liksom. Nästa telefon blir troligvis inte en SonyEricsson och nästan garanterat inte med Tele2-abonnemang. Har haft tele2/comviq sen jag skaffade mobil för första gången för sju år sen, och jag har inte lidit av det fram tills typ nu, de vill inte täcka in min lägenhet i deras nät, känns lite jobbigt :(

Nu ska jag nog ta och göra mig lite mat, har lätta cravings efter hamburgare, mina egna då. Med friscobröd, originaldressing, rostad och rå lök, johnnys senap, ketchup och en massa ost. Yummy. Fast jag har redan käkat burgare idag, när jag tänker efter så har jag nästan inte käkat annat än burgare, förutom gröten till frukost då. Och inget att värma har jag heller...mackor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0