primavera.

Jag läser på text-tv att påven varit på besök i Afrika och snackat lite om Aids och så, och geniet med den lustiga hatten säger då att kondomer inte stoppar spridandet av sjukdomen, utan tillochmed förvärrar problemet. Synd att en människa med såna felvridna åsikter ska få vara den som hundratals miljoner människor lyssnar på när de har en dålig dag. Katolicism är fubar, och om påven fortsätter såhär så kommer hela afrika snart dö ut, tyvärr..

Nåt roligare då? När jag gick upp idag såg jag att solen lyste på det där underbart sköna sättet som den inte har gjort sen i somras, så jag var bara tvungen att gå ut och gå och känna att våren äntligen är på väg. Den är inte riktigt här ännu, men om några veckor så. Mycket trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0