viernes

Aaah, nu är det fredag och OG har tre dagars ledigt i helgen, har väl haft det sämre om man säger så, haha :)
Gick upp för en timme sen pga tvättid och nu sitter jag har och väntar på att jag ska kunna ha några rena kläder till festen ikväll, som ska bli kul det med. Kombinerad inflyttnings/födelsedagsfest hos Jonny. Är fett taggad.

Igår efter jobbet tänkte vi då kolla på film, Jag, Sara, Johan och Jonna, fast Jonna kunde tyvärr inte vara med, så då var det bara tre kvar av oss som kollade på American History X, lika bra och stark som när jag såg den i skolan på engelskan första gången nån gång i högstadiet (var det väl?) Höll oss väl kvar till strax före två, då jag och Johan lämnade tillställningen och gick till donken för lite nattkäk. Lyckades göra en saftig vurpa på en fatal isfläck på vägen, så nu har jag lite ont i höft och handled. Måste ha sett lite kul ut, som tur var så är man ju smdig som en ninja och flög upp fortare än jag åkte ner. Kom väl hem runt tre imorse, så jag är väl egentligen inte sådär jättepigg nu då.

Ooooh, nu är mina kläder klara, yay :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0