yay, eller?

Vet inte riktigt var jag ska börja nu, Metallica ställde in sin Globen-konsert och jag tycker det är för jävligt, även fast jag inte var där, men jag lider verkligen med alla som var där. Har inte varit med om nåt liknande själv, men jag kan tänka mig hur jag skulle reagerat om jag varit där. Inför såna stora konserter laddar man (iaf jag) upp i flera månader innan, lyssnar mer och mer på det bandet och får bilder om hur grymt bra det kommer bli, och så när kvällen väl är där så ska de ställa in. Jag hade blivit så sjukt ledsen, typ som att man blivit dumpad..eller nåt.
Aja, JAG ska iallafall se Metallica i sommar, på Sonisphere, och det ska bli bäst!

Helgen i övrigt då? Dop igår av min systerson, det var vackert, de spelade Utan dina andetag av Kent och jag blev lite rörd. Stolt morbror :)
Efter det så var jag hem till mamma och pappa och åt lite god mat och så, innan det var dags för lite lördagsfestande. Vi var ett gäng hemma hos Jonna och Robbie, spelade lite Guitar Hero, sjöng lite Singstar, snackade lite skit och drack lite alkohol, vissa mer än andra då..
Slutade kvällen ungefär samtidigt som det förra inlägget skrevs och vaknade på soffan runt halv tolv då folk började röra på sig, sen drog vi till Forssa och käkade välbehövlig Pizza innan vi hyrde en film (What happens in Vegas) som vi kollade på. Eller ja, alla andra kollade på den, jag hade tydligen inte sovit tillräckligt under natten och sov igenom hela filmen. Hoppas jag inte snarkade eller nåt bara, folk har ju en tendens att både prata och stöna i sömnen, haha ;)
Sen ikväll har vi sjungit lite mer Singstar innan jag traskade hemåt runt elvasnåret, nu sitter jag här, bror väcker mig om fem timmar så jag ska upp och fixa biljetterna..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas inte du syftar på mig där! ;) Stöna i sömnen alltså. Haha.

2009-03-09 @ 01:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0