angels of clarity.

Men, när man väl blir ledig så tyckte solen det var en bra idé att försvinna. Det var väl inget kul? Igår var det 20 grader och jättebra glassa i solen-väder. Nu är det typ 12. 12 liksom, en så jättemeningslös temperatur, ingenting är bra med 12. 12 är typ grått. Ett mellanting som ingen bryr sig om. Och inte skiner solen heller, så det blir inget solande idag verkar det som.
Istället ska jag nu bege mig hem till mamma och pappa och typ bara umgås lite, var ett tag sen jag träffade dem, så det vill väl inte glömma bort hur jag ser ut. Eller liknande. Måste bara tipsa om Dead by April, om ni inte hört dem innan så se till att göra det. Kolla spotify eller myspace. Popmetal typ, men bra som fan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0