en torsdag.

Efter att ha sovit halva dagen blev jag uppkommenderad av mor min när hon ringde vid tolv och ville ha hjälp med en datorrelaterad grej. Blev en kaffe i Parken och lite halvseriöst pluggande med Rebecka innan Stefan Ingvarsson från bokförlaget Atlas kom och pratade om översättning och förläggning och bokrelaterade topics i allmänhet. Det var trevligt och intressant. Sen bestämde jag mig för att om jag skulle få något mer plugg gjort under dagen var jag tvungen att hänga kvar i Parken. Så där var jag, tills klockan blev sju och jag började få huvudvärk av hunger. Ungefär samtidigt tog mitt datorbatterislut, så det var lika bra att ta sig hem i det otroligt vackra uppsaliensiska vinterlandskapet. Regn som piskar en i ansiktet så till den grad att man bara vill lägga sig ner i diket och svära högt. Men det gör man inte. Det är inte okej. Ikväll har jag blivit tvärägd på Betapet och glädjt mig åt att Brage är tillbaka i Superettan efter fem års frånvaro. Det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0