091031

Lördagkväll i Uppsala. Halloweenkvällen. Vad gör man då? Sitter hemma med en kopp te och försöker kontrollera sin förkylning? Typ så ja. Hade säkert varit kul att gå ut och kolla Detektivbyrån på Smålands men jag känner att kroppen måste få vila och en chans att bli frisk. Halloweenfesten igår kväll blev riktigt lyckad och kul, jag kom i morgonrock och mystofflor med en tandborste i handen och kallade mig för nyvaken. Det funkade. Fast det fanns ju dem som var lite mer ambitiösa i sina utklädnader. Nämner inga namn där. Bilderna som jag kommer lägga upp på Facebook snart får tala för sig själv. Ett himla hålligång var det, vi gav väl upp strax innan fyra, och då hade vi hunnit med att bugga, dansa styrdans och skriksjunga jättehögt till 90-talsnostalgimusik. Bland annat. Sen hade jag varit jätteduktig och glömt min plånbok hemma som innehåller mitt passerkort till huset. Alltså, jag kom inte in. Så jag fick ringa (inte väcka, han gick från festen 15 minuter innan jag) Jacob som bor i huset bredvid och sova på hans soffa. Det var lyckat. Skön soffa förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0