danskjävlar!

Hade tillslut en riktigt trevlig kväll igår, med inflyttningsfest och en massa folk jag inte känner. Det dracks öl och kollades på idol och det var kul. Speciellt på slutet när metalfolket röjde loss. Skål! Idag blev jag väckt vid tolv av Fischerman, som tyckte det var en bra idé att ta sig till gymmet. Och första tanken var givetvis att döda nåt, men jag lyckades ta mig upp och iväg, och det blev också bra. Skönt att få ur sig dels gifterna från igår men även lite överskottsenergi och jobbiga tankar. Nu ska jag äta nåt lätt, sen är det pepp inför ikväll. Danmark-Sverige på storbild med pizza och öl, följt av [ingenting] på Velvet. Detta kommer bli en lyckad kväll, inga undantag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0