domingo lento.

Jag är i nån form av minideppighet at the moment. Sverige förlorade mot Danmark och är borta från VM, kan inte påstå att det var direkt överraskande men man kan ju inte undgå att bli besviken. Enda positiva med detta är ju att gråskallens reign of terror är över efter 12 långa och plågsamma år. Eller ja, han har gjort en del bra..men han har definitivt suttit kvar alldeles för länge. Vi hade iaf rätt stämning på Alans pizzeria med pizza (åfan) och öl (givet) men det blev inte direkt den peppade feststämningen som jag hade hoppats på. Efter att ha kommit till Velvet och stått i en kö som såg mycket längre ut än vad den var spelade [ingenting] och var duktiga och bra. Halleluja! Sen skulle vi tydligen hem till mig och spela Guitar Hero, men folk (jag) var alldeles för trötta för det så istället blev det flumskrattfest till Nile City fram tills klockan var närmare fem på morgonen. Varför ska det alltid bli så sent..? Nu är det söndag och jag har haft jobbiga fylledrömmar och därför inte sovit så värst bra, detta har i sin tur lett till att jag som sagt är lite smånere och inte har nån direkt ork eller lust att ta mig i kragen och göra det jag borde göra, dvs. städa mitt rum och plugga. Istället sitter jag här och bara är. Ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0