mjölk, chrome och pk? knappast.

Gaahh! Jag har slut på mjölk, och ICA känns väldigt långt borta just nu. Dessutom är jag hungrig, och äta mat utan att dricka mjölk till funkar ju inte. Suck. Ett annat problem jag har är Google Chrome, min älskade webläsare som hänger sig hela tiden. Det känns jättejobbigt, tur att Firefox finns där som ett stöd man kan luta sig mot i dessa svåra tider. Vi har kollat på får idag, det var okej. Skönt att komma ut i det härliga höstvädret, det var ju nästan varmt. Fast fåren var rätt tråkiga, de gjorde inte så mycket, åt och sket var ungefär det de orkade med den lilla stunden vi var där. Förutom att de kollade väldigt misstänksamt på oss när vi anlände då. Sen gick vi en sväng, och dagens skrattanfall utbröt när vi såg ett gäng cirka tjugo meter framför oss, och killen längst bak går med ett gosedjur i ett koppel. De hade antagligen inte alla indianer i kanoten, och därför var det defenitivt inte PK att skratta, men jag kunde inte hjälpa mitt asgarv, så fick fick lov att ta en annan väg. Hoppas de inte hörde mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

ho ho ho du kan väl komma ihåg att jag vill ha den iakttagelsen berättad när vi har våran julreunion :p

2009-10-15 @ 19:39:22
Postat av: Anonym

Google Chrome är cancer för din dator. T.ex. skickar den var 24:e timme info om dig og dina sökningar till Google. Använd SRWare Iron istället, det är typ samma sak fast utan det onda.



Mat utan mjölk är ju förresten som språk utan ljud.

2009-10-15 @ 21:50:31
Postat av: A

Google Chrome är cancer för din dator. T.ex. skickar den var 24:e timme info om dig og dina sökningar till Google. Använd SRWare Iron istället, det är typ samma sak fast utan det onda.



Mat utan mjölk är ju förresten som språk utan ljud.

2009-10-15 @ 21:51:02
Postat av: Anonym

dubbelpost, kan det bli mer fail?

2009-10-15 @ 21:51:44
Postat av: OG

Überfail du..tack för tipset, ska kolla på det när jag får ork. :P

2009-10-16 @ 00:00:10
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0