resfriado.

Argh, förkylning på ingående. Om en vecka har jag en fullt utvecklad svinis. Toppen att det ska komma precis nu också, när man för en gångs skull får ta helg klockan 12 på en onsdag, är inte varje vecka det händer. Så nu ska jag sitta inne och sura över min hals och näsa som inte vill samarbeta med mig ungefär hela dagen. Ska kolla film snart, så fort den anlänt från "videobutiken". Annars kan man roa sig med att läsa en 33-sidig artikel om korupslingvistik och sätta sig in i dess betydelse och argumentation. För att sedan läsa igenom en motartikel som handlar om samma sak fast från en annan synvinkel och jämföra de båda. Det kan man inte annat än älska, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0