rubriker är överskattade.

Dagen började rätt segt. Eller nej, jättesupersegt. Skulle egentligen ha gymmat på förmiddagen, men både jag och Fischerman var sega och halvkrassliga så vi kände att det var bäst att strunta i det. Sen var det föreläsning om datorlingvistik, som måste by far vara det absolut tråkigaste jag någonsin läst. I alla fall i teorin. Laborationerna är helt okej faktiskt. Eller så är det bara en så pass stor kontrast mot föreläsningarna att man tar vad som helst och tycker att det funkar. Nu har jag ätit en alldeles för sen lunch och måste gå och handla eftersom det på något sätt börjar bli tomt i kylen igen. Fattar inte hur jag lyckas, har ju varit borta i tre dagar liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0