bulle.

Har inte så jättemycket att komma med egentligen, ville mest uppdatera folk om vad som händer at the moment. Skrev in mig på gym igår, Friskis som ligger bara 10 minuters gångväg från rummet, det gillar vi. Och ett årskort blev det, så nu finns det ju inga som helst ursäkter för att inte köra på. Allt annat vore ju dumt. Nu är det fotboll, Barca spelar, och eftersom jag inte har några vettiga kanaler (tv4 sport) på tv kan jag bara se matchen genom en livestream från internet. Men det funkar det med, kvaliteten är bra iaf. 2-0 står det. nu blev det 3-0 också, tredje målet på sex minuter. Kan inte vara kul att vara försvarare i det andra laget nu.
Lyckades med pannkakor till kvällsmat, det var mycket gott och efterlängtat. Något som däremot inte var efterlängtat eller för den delen intressant var dagens föreläsning. Datorlingvistik kanske intresserar en udda skara människor, men jag är inte en del av dem. Och jag vet att fler har liknande uppfattning. Kul att det blir en hel kurs på detta snart. I morgon är det ledigt, ska ta och sätta mig ner med hemtentan vi fått att göra i grammatik. Bättre att göra den nu och ha den gjord istället för att vänta tills sista kvällen, det har ju varit lite av mitt signum vad gäller skolarbeten. Nu ska jag värma och avnjuta en kanelbulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0