quién?

Var ner en sväng på stan alldeles nyss, behövde köpa en del saker som jag glömde bort när vi var på stan tidigare under dagen, då jag efter en runda på MQ blev X antal kronor fattigare men en tröja, ett par jeans och två t-shirts rikare. Nya kläder är alltid välkommet. I alla fall, satt på bussen hem och såg den härligaste solnedgången jag sett på bra länge, den är svår att beskriva, men det var som att hela världen (eller ja, den del av den som låg i mitt synfält) blev belyst av en lampa som var inställd på mysbelysning. Ungefär. Det var coolt.
En annan grej, helt orelaterad, är ett namn som jag sett på jättemånga löpsedlar och bloggar och liknande den senaste tiden. Jag antar att det är någon känd person från någon dokusåpa eller någon som är gift med någon som är jättekänd och/eller rik. Hursomhelst så har hon ett jätteroligt namn som får mig att tänka serietidningsmässigt. Och eftersom jag är för lat för att kolla upp det själv så undrar jag nu, vem fan är Anna Anka?

Kommentarer
Postat av: sofie

Lathund finns på min blogg.

2009-09-17 @ 20:44:14
URL: http://sofietholerus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0