what can I say?

Torsdag, långhelgen har börjat. Och i motsats till vad folk tycker så tänker jag stanna hemma ikväll istället för att gå ut på Stocken och trängas med alla backslicks (Jag vet att jag har förutfattade meningar). Siktar på en lugn filmkväll istället, och värma upp inför nästa vecka som innefattar pubrunda, tentafest och spelning på Velvet. Sånt gillar vi. Men ikväll blir det lugna gatan iaf. Ska ta mig ut och springa lite imorgon och så blir det ett gymbesök på lördag eller söndag. Detta equals fem gånger på en vecka, inte illa. Annars kommer helgen bestå av plugg, plugg och sen lite mer plugg. Tänker fan inte skriva nån tenta utan att känna mig förberedd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0