nattsudd

En varm dag, fyllt av promenader och inhandlande av diverse prylar som förhoppningsvid kommer göra mitt liv lite enklare och braigare. Så det så. Ändå känns det som att jag inte hunnit med att göra något speciellt. Jag har inte läst boken som jag ska läsa tills på onsdag. Jag har inte klippt mig som jag tänkt göra. Jag har inte skickat iväg datorn på lagning. Jag har inte, kom jag på nu, ätit någon vettig kvällsmat. Betyder det hunger om en timme? Antagligen. Man har oftast väldigt högflygande planer inför varje dag, men det slutar ändå med att man somnar i soffan när man kollar på dagens fjärde Simpsons-avsnitt från valfri 90-talssäsong. Imorgon blir en bra dag. Det bestämmer jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0