brunch

Har precis vaknat upp efter post-brunchkoman. Gick upp alldeles för jättetidigt med tanke på gårdagens strapatser (som för övrigt var väldigt trevliga) för att möta upp mina goa språkvetarvänner på Göteborgs Nation. Det var som sagt brunch som stod på schemat. Helt okej brunch dessutom. Höjdpunkten var väl som vanligt våfflorna (mm, alltid dessa underbara, härliga våfflor). Gillade även deras fruktsallad, även om de kunde varierat sig lite mer än att ha 80% ananas. Mätt blev jag i alla fall, och det var trevligt. Kul överraskning när jag skulle besöka toaletten och fann att den låsbara dörren var borttagen och stod lutad mot en vägg. Kändes mindre säkert att utföra behoven där..
Nu ska jag börja bli produktiv igen, grammatik ska pluggas, språkpsykologiboken ska dammas av (fan) och så ska jag eventuellt ta mig en liten promenad. Borde tvätta också, kanske är lika bra att ta hand om det med? När jag ändå håller på och duktigar mig. En vecka plus en dag kvar. Yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0