**

Nu verkar festen ha avtagit, eller så har jag vant mig vid ljudet så att det assimileras in i mina hörselgångar. Typ. Så dår kanske man kan fundera på viktigare saker. Som att sova. Eller som att jag har en omtenta att göra nästa lördag. Piss! Skit! Fan! Har inte tid med sånt. Fast jag visste ju redan att det skulle bli omtenta, så det kom inte direkt som en överraskning. Men som sagt, jag hade mycket bättre saker jag kunde ha gjort nästa vecka och i helgen. Nu blir det nog att jag får prioritera om en del. Men det får bli sen, jag har redan skitit i mitt löfte till mig själv att lägga mig tidigt och få en okej dygnsrytm igen. Känns inte riktigt okej, att sitta uppe till minst halv tre och spela NHL som faktiskt börjar bli lite tråkigt, men som sagt. Beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0