Fail.

Underbara morgon, älskar att vakna alldeles för tidigt och försöka tillverka någon form av ätbar frukost i ett halvsovande tillstånd. Då går det ungefär som i morse. Lyckades iofs ganska bra med gröten tror jag. Det är inte så svårt, havregryn, vatten och lite salt, tre minuter i mikron. DET klarade jag av. Vad jag däremot inte klarade av var att bära in tallriken till mitt rum, en promenad på cirka sju meter. För jag skulle ju försöka vara duktig och stänga dörren efter mig samtidigt som jag höll i tallriken. För att göra en kort historia lite kortare så har jag numer ingen tallrik och jag fick börja om från scratch. Synd på en så pass fin gröt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0