hero

Har sett The Matrix ikväll. Den är fortfarande bra, såhär strax över decenniet senare. Men det märks att den börjar bli gammal. Kolla på telefonerna och datorerna de använder så förstår du. Och så vill jag säga att Keanu Reeves är sjukt torr. Inte bara i The Matrix, utan i alla filmer han någonsin medverkat i. Då fick det sagt, det oväsentliga. Det väsentliga med det här efter 0200-inlägget är att jag fick lite sug att bli en superhjälte. Det vore coolt, kanske lite tröttsamt, men coolheten väger upp. Så därför hade jag till hösten tänkt söka kursen Sy din egen spandexdräkt, 15 hp. Efter den är jag på god väg till fullständig superhjältning. Några års praktik på det så bli det asbra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0