leprechaun.

Go n-ithe an cat thú is go n-ithe an diabhal an cat!*

Istället för att sova som jag verkligen borde men inte kan sitter jag uppe och leker NHL-stjärna på mitt xbox. Det är också kul, men jag ska upp om typ fyra timmar. Mindre bra, men skyll dig själv när du sover till halv tre.. Hum, lite resfeber lider jag kanske av, har kollat igenom väskan tre gånger nu så att jag är säker på att jag inte glömt något viktigt. Och det har jag fortfarande inte gjort, inte heller efter fjärde gången. Och nu verkar det som att flygplatsen i Dublin fungerar som det ska, och det kan ju i sin tur innebära att det överdrivet kassa vädret gått över. Det känns bra, och det ska bli en kul resa. Som fan. För det har vi bestämt. Och jag ska hitta minst en leprechaun. Och dricka guinness. Känns som två rimliga mål för en tredygns-resa.

*Må katten äta dig, och må katten bli uppäten av djävulen!

Irländsk svordom..bra grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0