lunes.

Måndag, ny vecka och jag har varit jätteduktig. Typ. Nya terminen har börjat och jag har registrerat mig och är jättepepp på spansk grammatik och fonetik och allting sånt. Sa även upp rummet idag, lite kul att de inte ens kollade leg eller nånting, jag kunde lika gärna sagt upp någon annans rum bara jag haft uppgifterna. Aja, ärlig som man är gjorde jag inte det, utan mitt eget rum är inte längre mitt om två månader. Men det känns bara underbart bra, fortfarande. Har ingen lust att stanna i den här sunk-korridoren längre än nödvändigt.
Lite kurslitteratur har också införskaffats, en grammatikbok med tillhörande övningar för strax under sjuhundra kronor. Fett värt, nu ska jag försöka låta kontokortet vila fram till den 25:e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0