morrn

Tentan är lagd till handlingarna. Den gick asbra. Och med asbra menar jag att jag klarade den. Så, då behöver jag inte bry mig mer om den. Nu ska jag sova en stund, för det gick i vanlig ordning inte alls bra med det inatt. Aldrig natten innan en tenta tydligen. Fick väl kanske tre timmars sömn i alla fall, vilket var tillräckligt för att jag skulle kunna fungera som en relativt normal människa. Ikväll visar de NHL på tv6. Coyotes-Rangers. Och det får man fan inte missa. Eller ikväll förresten. Fem över två på natten typ.

Kommentarer
Postat av: sofie

Tentor är alltså bra träning inför att bli småbarnsförälder. Men vad glad för att de inte skriker och kräks.

2010-01-30 @ 12:41:49
URL: http://sofietholerus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0