pride

Jag är en otroligt begåvad människa. Så otroligt begåvad att ni vanliga inte riktigt fattar begreppen här. Otroligt begåvad. Det visade jag om inte annat idag när jag skulle cykla hem från Parken. För att göra en lång historia kort så är kombinationen nedförsbacke, högersväng och dödlig isfläck ingen direkt höjdare att utföra acceleration på. Jag överlevde, tog emot mig med hakan av någon anledning men det gick bra. Cykeln mådde lite bakvänt efteråt, men efter lite pillande så var den som ny igen. Vad som däremot tog en stor smäll var min värdighet, eller den lilla jag hade. Suck.
I korridoren så är det på gång att ställas till med fest. Det är Australia Day, det vill säga Australiens nationaldag, och jag har iaf minst en snubbe från down under som granne. De har tänt eld i en tunna och ska ha BBQ, jag är lite småsugen på att vara med, men jag har ingen ork överhuvudtaget efter sju timmars fysisk och mental närvaro i skolan idag. Vifårsehurdetblirnuskajaggånerochhandlamat.

Kommentarer
Postat av: Aehkx

Om vi säger såhär: Vad kom först, palestinasjalen eller isfläcken?

>:)

2010-01-27 @ 01:12:32
Postat av: oscar

Dissa inte palestinasjalen! :P

2010-01-27 @ 02:42:52
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0