bygga bo.

Okej, nu är det verkligen dags att klippa sig. Hittade en mal (tror jag, jag är ingen biolog) i håret efter att jag varit ute och gått idag. Den låg där och såg ut som att den tänkte bygga bo eller liknande. Lite smått nasty. Sen hade den lille lymmeln fräckheten att bara flyga iväg när jag tänkte göra processen kort med den. Aja, easy come, easy go.
Igår gjorde jag för första gången i mitt liv plättar. Det var svårt. Första pannan blev färglös och den andra blev bränd. Tredje och fjärde lyckades jag tillslut med, och de blev goda. Men det var ett himla pillande, jag föredrar att grädda vanliga pannkakor tror jag.

Kommentarer
Postat av: Linneus

Uuuuäää jag hatar malar! Jag rös av obehag när jag läste detta inlägg. Du borde skrivit "VARNING MALAR" som rubrik. Usch nu kliar det i mitt hår.

2010-07-23 @ 01:37:44
URL: http://sexipigeon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0