jag gillar/jag gillar inte.

Kanada vinner mot USA. Inte oväntat och inte alls oförtjänt sett till matchens 67 spelade minuter. Men jag hade gärna sett att USA tagit hem segern, för jag tål inte Kanadas hockeylandslag. Slump att de alltid får det bästa omklädningsrummet? Att tre av fyra domare i finalen var från just Kanada? Att de alltid, hur fult de än spelar, kommer undan med det? Nä, hockeyvärlden skulle må bra av lite mindre rövslickeri av Kanadas landslag, och lite mer jämna villkor.

till något roligare..

Vi kollade på världens bästa och coolaste MacGyver tidigare under kvällen, snubben som verkligen kan allt, en av världens häftigaste hockeyfrillor (i hård strid med Sonny Crockett från Miami Vice och Jaromir Jagr från Tjeckien). Så lugn, så cool, bara så bäst. En av mina idoler. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0