torsdag.

Givetvis är det så att den dag man är ledig på veckan och bestämt sig för att verkligen sova ut, då blir man väckt klockan 10 av en borrmaskin som misshandlar mina hörselgångar. När oljudet väl slutat en halvtimme senare är man så uppe i varv att det blir omöjligt att somna om. Underbart. Men det gjorde att jag hann med att kolla på Yrrol till frukosten utan att slänga bort hela dagen. Men det hinner jag nog göra snart ändå, för jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra idag. Plugga grammatik? Njae.. Kolla film nummer två för dagen? Kanske. Ute regnar det, hade det inte gjort det hade jag varit väldigt pepp på att ta mig ut och springa. Nu kan man istället kolla över mot huset mittemot och kolla om det händer något intressant hos grannarna. Men det är svårt att se nu, lättare när det är mörkt ute och tänt inne i läghenheterna. Eh, ja, såatteh. Stalker alltså..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0