monografía. de puta madre.

Jag sitter återigen vid bordet som är alldeles för stort för syftet jag har. Men det är det bästa skrivbordet jag kan hitta hemma hos mor och far, sen att det är ett matsalsbord modell större är väl sak samma egentligen. Har en skön stol att sitta på i alla fall. Uppsatsen börjar ta sig, 250 ord blev 400 som blev 500 och som nu är strax över 600 ord, jag tror att jag siktar på mellan 1500 och 1700 ord, men vi får se hur mycket det går att få fram på konventionella vägar. Om inte annat får man väl använda fler citat..
Ute regnar det, något så fruktansvärt, lite halvmysigt är det att höra smattret på plåttaket utanför, och det gör hela pluggsituationen lite enklare. November är kanske en ganska bra pluggmånad ändå? Igår blev inte en speciellt bra pluggdag, satt en bra stund men jag kom inte så långt, blev en tur till Kupolen istället där jag hittade vänner och fikade och åt och så kollade vi film hos Nyberg och vips så blev klockan halv två. Där ser man. Rinse, repeat i afton kanske? Nu ska jag attackera min monografía de puta madre igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0