100912

Jag känner för att skriva ett par rader såhär på söndagskvällen. Slökollar lite på NFL som står på i bakgrunden. Det är en ganska tråkig match där typ ingenting händer och där de bryter för reklam var femte minut. I vanlig ordning. Helgen har tillbringats på en awesome gård hos Adam i Östergötland. Helt fantastiskt bra har det varit, kräftor har ätits, öl och snaps har druckits och mer än en gång har någon utbristit "That's what she said!" Nu är någon skadad på tv'n. Headbutt i höften. Det såg illa ut men nu mår han bra igen verkar det som. Hårda killar som lirar amerikansk fotboll. Imorgon sätter det igång igen, seriösa terminen har börjat. Fyra timmar spanska följs av tre timmar franska. Måndagsschemat är lite hårt, men det får det vara värt. Jag vill lära mig lite franska och spanskan ska jag klara av. Inga konstigheter där. Nu är jag lite sådär halvtrött så jag ska väl röra mig i riktning sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0