08/27

Idag har jag ätit följande:

Frukost bestående av youghurt med müsli, en kopp kaffe och en knäckemacka med ost. Inga konstigheter där, till och med Anna Skipper skulle nog vara nöjd med mig.

Lunchen däremot lämnade väl en del i övrigt att önska, då den bestod av en chai latte samt en kanelbulle så stor att den skulle ha kunnat utfodra ett mindre u-land. Ja, jag vet att det kanske är lite lågt att skämta om u-länder i den kontexten så här i svält i östafrika-tider, men den bullen alltså..

Kvällsmaten fick väl på något sätt kompensera för bull-lunchen, Spaghetti carbonara. (Ja , jag vet att det inte ska vara grädde i den egentligen, men det blir godare så. Tycker jag.)

Hursomhelst, det jag ville få fram med det här inlägget var att lite rytm i mitt ätande vore önskvärt. Så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0