hej, 2011.

Trevligt med ett nytt år, eller hur? Mitt nya år har börjat jättesegt, jag blev utslagen strax före tolvslaget med feber och massig förkylning. Lyckades dock överleva så pass länge att jag kunde se fyrverkerierna som lyste upp den mörka sjön. Först nu, fyra (väl?) dagar senare har jag börjat känna mig okej igen. Visst, jag nyser fortfarande och har ont i halsen och i huvudet, men nu börjar vi med 2011. Eller 11111011011 som man skulle säga i binära tal. (Och ja, jag räknade ut det själv. Sådeså. En av sakerna jag lärt mig när jag varit ledig.) 2011 kommer bli awesome, säger det redan nu, så kommer det inte komma som en överraskning för er som inte räknat med det. 2010 var inte fullt så awesome som det borde ha varit. Tyvärr. Men det styr vi upp nu och ser till att 2011 blir det bästa året sen typ 2008?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0