länk

Okej, är det nu det är dags att tagga till? Lite förfest och lite Velvet. Snart dags att duscha sig och äta lite mat. Sen är det fest på hög nivå. Hoppas vi. Spåren efter gårdagens fest hade inte lagt sig när jag gick upp idag, jag vet inget bättre ord att beskriva köket på än en krigszon. Det känns väl lite sådär, men orka bry sig. På ettan visar de en repris av OS-finalen från 2006 mellan Sverige och Finland, har väl redan berättat om hur det gick till när vi såg den finalen? Jo, det har jag, här: http://skrwt.blogg.se/2009/february/utkast-kul-med.html Oj, första gången jag fick en ursäkt att länka till min egen blogg. Detta är en stor stund. Och det tog bara knappt ett år att göra det. Coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0